پایگاه مرجع شهیدان بــــاکری

علی و حمید و مهدی باکری عزیز

پایگاه مرجع شهیدان بــــاکری

علی و حمید و مهدی باکری عزیز

مناجات شهدا 2


خدایا! بار گناهانم سنگین است ؛ من عاجز و ناتوان هستم . خدایا ! اگر تو من را کمک نکنی ، پس که دست من را خواهد گرفت؟!

پروردگارا ! گناهانم از تمام کوهای سر به فلک کشیده بیش ترند و کارهای خیرم از پر کاهی کم ترند.

پروردگارا ! اینها را با ترازوی ارح الراحمین خود بسنج و اگر پای مقیاس به میان آمد ، من بیچاره و ضعیفم و ذلیل و از دور خارجم !

پروردگارا ! دیگر خسته شده ام . یارانم ، فرماندهانم همه رفتند و در ته این قافله لنگان لنگان من مانده ام .

الهی کمکم کن و حس می کنم پیر شده ام و سلولهایم خسته اند.


چاوش بی قرار ص 302 ؛ شهید عبدالعلی بهروزی


نظرات 3 + ارسال نظر
hamed دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.20te20.ir/ads-reg.php?moarref=50055

با سلام وبلاگ قشنگی داری دوست خوبم.من برای شما یک پیشنهاد جدید و خیلی عالی دارم.اونم عضویت در سیستم عضویت فروتل هستش.
عضویت در سیستم همکاری و کسب درآمد از فروتل برای تمامی افراد در ایران و سراسر جهان آزاد است و هر فردی با هر مقدار دانش و توانائی می تواند از سایت فروتل درآمد بسیار مناسبی کسب کند.در سیستم کسب درآمد از فروتل شما به ازای بازاریابی و تبلیغات برای کالاهای مجازی که در این سیستم وجود دارد، درآمد خواهید داشت همچنین در زمینه جذب فروشنده و یا همکاری های تبلیغاتی گسترده تر می توانید با ما همکاری دائمی داشته باشید و به مرور و با همکاری مداوم و حرفه ای شدن در این کار ماهانه درآمد مناسبی خواهید داشت و می توانید این کار را به عنوان یک شغل پردرآمد حتی در منزل برای خود در نظر بگیرید که زمان زیادی هم از وقت شما را نمی گیرد.
منتظرتم

حسین سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://Kochehayedidar.blogfa.com

چقدر وبتون زیباست
فقط میتونم همین رو بگم
معلومه که خیلی روش کار کردید همشهری

سلام. خوش اومدین ، نظر لطفتونه . تازه شروع کردم جای کار زیاد داره .انشاالله بهتر میشه.
متشکرم که اومدین

حدیث چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://pelakebaran.blogfa.com

هـــوای زنــدگـی طـــ ـ ـــوفـــ ـ ـــانـــ ـ ـــی شـده استـ...

"کــشــتــی" ای مــی خـواهــم

بـرای

رهـــــــایـــی...

سلام... بسیار عالی. خسته نباشید

سلام سپاسگذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد