پایگاه مرجع شهیدان بــــاکری

علی و حمید و مهدی باکری عزیز

پایگاه مرجع شهیدان بــــاکری

علی و حمید و مهدی باکری عزیز

هنوز شش ماهم پر نشده


یک بار دیگر آمد تدارکات لشکر ،دیدم پوتینش پاره است .

به یکی از نیروها گفتم : شماره ی پوتین آقا مهدی چند است؟

گفت : گمانم شش

گفتم : یک جفت عالی اش را بردار برایش بیاور1

پوتین ها را آورد ؛ گذاشت جلو آقا مهدی .

آقا مهدی گفت : این چیه؟

گفتم : سهم شما ،آورده ام بپوشیدش.

گفت : بابا شما عجب حاتم هایی شه اید . من سهم خودم را باید شش ماه بپوشم . هنوز شش ماهم پر نشده.

گفتم : پاره شده ، نمی شود بپوشید.

گفت : شما اگر می خواهید به من لطف کنید این ها را بدهید کفاش قابلی بلکه از خجالت شما و آن در بیایم.

پوتین ها را قبول نکرد . با همان پوتین پاره سر کرد.


خدایا مرا پاکیزه بپذیر
یا مهدی (عج)

شهرداران آسمانی ، ص 30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد